. »

Friday, October 7, 2011

SAYA MERINDUI DETIK-DETIK SAYA DIPIMPIN



Bismillahirahmanirahim...

Assalamualaikum....


#############################


    Teringat saya saat-saat saya menjadi anak usrah kepada naqibah saya.. ketika itu saya jahil dan sedang berusaha untuk berubah menjadi seorang Muslimah yang solehah.. Saya betul-betul telah jatuh cinta untuk mendalami Ilmu Agama Islam yang belum saya faham, contoh aurat wanita, kalau dulu saya fikir cara saya itu dah betul,rupanya pakaian saya itu masih ada sisa dosa..

   Saat saya bersama naqibah saya, saya yang selalu minta adakan usrah, kakak naqibah saya agak sibuk ketika itu kerana semester itu adalah semester terakhirnya.. mungkin agak pelik bagi orang lain, sepatutnya naqibah yang mencari anak usrah, namun saya lain, saya yang mencari naqibah.. itulah dia, cinta saya teramat sangat pada usrah dan cara kakak naqibah saya sememangnya menyentuh hati saya... Terima kasih segalanya kakakku..

Kini, saya mencari anak usrah, mencabar rasanya, tak tau nak cakap.. tapi saya nak sangat jadi seperti kakak naqibah saya..yang memimpin saya sehingga saya merindui saat2 itu sehingga kini.. terima kasih
kakak2 ku...


********************************


*SAYA MERINDUI DETIK-DETIK SAYA DIPIMPIN*

**********************AYUYati******************

No comments:

Powered By Blogger
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...