. »

Sunday, May 18, 2014

Tolong lepaskan aku……..

Mungkin 2 Minggu lagi……
Pergi tinggalkanmu……..
Doakan yang terbaik buat kehidupanku akan datang……..

Terima Kasih Ya Allah kerana memberi aku peluang..
Ditarbiyahkan di sini…..

Tolong lepaskan aku……..
Tolong lepaskan aku Universiti Tarbiyah Malaysia……

Kasih padamu designku..
Cinta padamu siteku
Curahan Kasih buat masterplanku,
Kasih yang satu detail areaku,
Gambaran terindah sketchesku……

Semoga engkau yang terbaik akan aku persembahkan dari cinta aku yang pertama kali menyuntingmu menjadi site aku.. dan kini engkau dewasa menjadi design yang terbaik dan disayangi untuk dipersembahkan kisah hidupmu pada audience

insyaAllah………

 diri ini cukup cintakan site ni…
semoga dipermudahkan segalanya..




No comments:

Powered By Blogger
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...