. »

Sunday, July 14, 2013

Aku Yang Terluka~

Aku Yang Terluka
Terhiris dan terluka,
Berdarah yang sangat banyak,
sakit tu emm boleh la sakit la jugak..
Disapu ubat dan dibalut..
Barulah darah berhenti...
Tapi lukanya tetap belum sembuh.. :’(


Aku Yang Terluka
Huhu.. bukan terluka cinta yer.. CH terpotong jari.. tengah potong ubi keledek nak buat inti mutabak, jari CH yang comel ni la pulak yang dipotong.. nasihat kt anak buah jangan main2 dengan pisau nanti kena tangan, lepas tu CH pulak yang terkena balik.. anak buah cakap camne “mak su bagitau kat orang,mak su yang kena sendiri”.. emm pengajaran di sini, jangan bercakap semasa buat kerja, tula cakap banyak sangat CH ni ngan anak buah, macam mak nenek.. dan berhati2 buat kerja tu, jangan tau nasihat orang, kita tak hati2 pun.. ^^

p/s: terseksa wlpun satu jari yang terluka, dah la tangan kiri.. memang seksa nak cuci muka sebelah kiri pun guna tangan kanan tapi ia kenangan terindah..emm kita baru terluka sikit dah terseksa, saudara kita di Palestine dan Syria tu nyawa mereka melayang, ingat mereka adalah saudara kita, doakan mereka terutama selepas berbuka puasa.. emm ok la,hati2 la sahabat semua ketika menggunakan benda2 yang tajam ni.. ok la, Wasalam sayang ^^..


.........................................................................................................................................................

4 comments:

porenja said...

hahaha.

Cahaya Hidupku said...

amboi.. dia ketawakan kita~

Kakzakie said...

Mesti anak buah CH ketawakan maksu dia. Ala nasib baik luka jari bukan hati kan...

Cahaya Hidupku said...

^^ hehe.. memang pun.. ketawa jer la keje nye.. betul tu kak.. luka hati tak berdarah, tapi mau berpuluh2 tahun luka tak sembuh2...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...