. »

Tuesday, July 9, 2013

Tolonglah terima cinta ini T_T















Seberapa terkilan aku, tetap tak dapat lihat hatiku yg terhiris ini,
Seberapa merintih hati ini, tak terdaya mata ini menitis kesengsaraan itu..
seberapa manis senyumanku, hati tetap tak dapat menipu yg dia sedang berdarah kesakitan..


Kecerianmu itu tipu belaka! Wahai hati yg terhiris..
tetapi dengan tipu itu,kesakitan ini dapat dilupakan seketika..
 Sepi itu buat mata ini mahu menitiskan kesakitan hati ini..
Pergilah sepi, dan pergilah semuanya..bolehkah begitu?

Ketika aku sedih, Dia sentiasa ada bersama aku,
ketika aku stress, Dia sentiasa buat aku tenang,
ketika aku terhiris, Dia sentiasa sembuhkan aku,
ketika aku sepi, Dia sentiasa menceriakan aku,
ketika aku hilang arah, Dia sentiasa bagi aku jalan,
ketika aku lupakan Dia, Dia setia cintai aku tanpa kecewa pun,
ketika aku buat silap, Dia masih cintai aku dan lupakan salah aku itu,
ketika aku dipulaukan, Dia sentiasa ada dan masih setia bersama aku,
ketika tiada siapa pun mengerti, Dia mengerti akan apa yang aku alami..

Ya Allah.. terima kasih atas segala nikmat yang Engkau kurniakan buatku..
Terima kasih masih setia menerima diri ini walaupun penuh dosa..
Ya Allah.. Bawalah aku pulang pada-Mu dengan hati yang suci tanpa dosa..
Matilah kami dalam syahadah.. Matikanlah kami dalam agama-Mu.,
Tolonglah terima cinta ini Ya Allah…

P/s: Tiada arah, hilang arah, tak tahu mana hendak ditujui.. Ingat,Allahkan ada.. Allah mengerti segala masalah kita, luahkan segalanya pada-Nya.. jangan kau sombong untuk sujud dan menangis dihadapan-Nya.. Luahkan segalanya, pada-Nya.. ^^ semoga kau memperolehi ketenangan.. wassalam sayang..

CH
19.3.2013
9.48 a.m



"Jangan bersedih  jika Allah menghalang engkau dari sesuatu yg engkau suka.. kerana andainya engkau mengetahui bagaimana DIA mengatur urusan mu , nescaya hati kamu akan cair kerana cinta kepadaNYA.. :)"


doa penenang disaat kamu ditimpa musibah.. ^^
.................................................................................................................................


>>Dah lama dlm desktop, xtau nape tertulis artikel ni pada tarikh ni huhu lama gak dalam desktop berbulan2.. kalu ada expired date, dah expired agaknye hehe.. ^^ CH memang suka camtu, tulis berbulan2 lamanya baru la post.. -_-“ hee salam Ramadhan.. esok dah ^^ smoga Ramadhan ini adalah Ramadhan lebih lebih lebih baik dari sebelum2 nya.. hee salam sayang dr CH.. syg sahabat semua.. 


.........................................................................................................................................................

No comments:

Powered By Blogger
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...